Честа питања-рекламације
Изношење отпада
Радно време
РЕКЛАМАЦИЈЕ У ВЕЗИ С ПЛАЋАЊЕМ УСЛУГА :
Рекламације на рачуне за извршене комуналне услуге ЈКП „Хигијена“ Панчево грађани могу пријавити бесплатно на телефон 0800/111-013 или доћи лично у Службу рекламација у Цара Лазара 57, сваког радног дана од 7 до 15 сати или у Димитрија Туцовића 5, сваког радног дана од 7 до 15.
Корисници услуга из категорије "предузећа и установе" могу да се обрате на број телефона 013/327-000, лок. 118 уколико имају рекламацију.
Корисници услуга који су тужени или опоменути због нередовног плаћања услуга могу да се обрате на број телефона 013/327-000, лок. 112.
1. Да ли је могуће умањити или привремено се ослободити плаћања услуга сакупљања, уклањања, одвожења и одлагања комуналног отпада?
Јесте, под условом да власник објекта (куће, стана или пословног простора) донесе рачун за електричну енергију, до 20. у месецу за последњи месец, на ком се види потрошња енергије у киловатима. За домаћинства, ако је потрошња мања од 50 кW, корисник се привремено ослобађа плаћања рачуна на период од 6 месеци. За привредне објекте, ако је потрошња мања од 100 кW, кориснику се привремено умањује обавеза плаћања услуга сакупљања, уклањања, одвожења и одлагања комуналног отпада за 90% на период од 6 месеци.
Детаље можете погледати у градској ОДЛУЦИ.
2. Који су документи потребни за промену имена корисника услуга, тј. промену власника објекта?
Купопродајни уговор, уговор о поклону, решење о наследству, уговор о закупу, као и обавезна копија личне карте новог власника или закупца.
3. Да ли је могуће измиривати дугове на више месечних рата?
Могуће је плаћање дуга на 6 месечних рата уз услов да рата не може бити мања од 1000 дин.
ЈОШ ЈЕДНОМ АПЕЛУЈЕМО НА КОРИСНИКЕ НАШИХ УСЛУГА ДА РЕДОВНО ИЗМИРУЈУ СВОЈА ДУГОВАЊА.
ИЗНАЈМЉИВАЊЕ КОНТЕЈНЕРА ЗА КАБАСТИ ОТПАД?Сва правна и физичка лица могу изнајмити контејнер од 5м³ за крупан и грађевински отпад, по утврђеном ценовнику.Потребно је да се обрате РЈ ,,Изношење отпада“ на телефоне 013/310-203, 310-931 или 317-266 да би се уговорио термин. Контејнер се поставља на договорену локацију и уговара се динамика пражњења и одношења отпада. ПРИЈАВЉИВАЊЕ ДИВЉИХ ДЕПОНИЈА?Постојање дивље депоније мора се пријавити Комуналној инспекцији града Панчева.Радници ЈКП „Хигијена“ Панчево уклањају дивљу депонију тек кад им то наложи Комунална инспекција. УГОВОРИ О ЧИШЋЕЊУ СА ОРГАНИЗАТОРИМА ЈАВНИХ МАНИФЕСТАЦИЈА И ЗАКУПЦИМА ЛЕТЊИХ И ЗИМСКИХ БАШТИ?Процедура ангажовања ЈКП „Хигијена“ на вршењу услуге чишћења и уређења јавних површина приликом одржавања јавних манифестација важи за сва правна лица и удружења грађана који су организатори јавних манифестација у Панчеву. Такође, процедура ангажовања важи и за закупце површина на којима се налазе летње и зимске баште.Да би прибавили потребан уговор, правна лица и удружења грађана морају да упуте захтев ЈКП „Хигијена“ Панчево. Након тога, ЈКП „Хигијена“ Панчево ће донети одлуку да у виду спонзорства обави посао или да извршене услуге наплати по важећем ценовнику. УКЛАЊАЊЕ УГИНУЛИХ ЖИВОТИЊА?Уколико грађани уоче на коловозима прегажене животиње или се деси да им у домаћинствима угину домаће животиње и кућни љубимци, треба да се јаве РЈ ,,Зоохигијена“ на бројеве 013/352-148 и 063/112-04-79. КОЈЕ СУ ОБАВЕЗЕ ПРАВНИХ ЛИЦА И УСЛУГА ОДНОШЕЊА СМЕЋА?Потребно је да правно лице донесе на увид решење о регистрацији предузећа или извод из Агенције за привредне регистре на основу ког ће правно лице бити сврстано у систем одношења и депоновања смећа. Такође, биће утврђено на који ће се начин обрачунати накнада за услугу ЈКП „Хигијена“.Правна лица су дужна да обезбеде посуду за одлагање отпада.За ванредне послове, потребно је склопити посебан уговор на основу ценовника за те услуге. КОЈЕ СУ ОБАВЕЗЕ ЈКП „ХИГИЈЕНА“ У ЗИМСКОМ ПЕРИОДУ?Рад Зимске службе ЈКП „Хигијена“ дефинисан је Програмом који јасно прописује све активности. Зимска служба уклања снег са одређених пешачких прелаза, пешачких стаза, тротоара, тргова и платоа. Обавља и послове посипања соли по наведеним површинама, као и редовно пражњење корпи за отпатке са јавних површина. КОЈЕ СУ ДУЖНОСТИ СТАНАРА ТЈ. ВЛАСНИКА ОБЈЕКАТА У ВЕЗИ С УКЛАЊАЊЕМ СНЕГА?Према Одлуци о уређењу града, обавеза грађана и правних лица је уклањање снега и леда са улица и тротоара који нису обухваћени Програмом рада Зимске службе. Они су у обавези да очисте снег и лед испред својих улаза. Такође, дужни су да уклањају снег и лед са крова ако представља опасност за пролазнике или саму зграду. КАКО ГРАЂАНИ МОГУ ПОМОЋИ?• Издвојте мало времена и у свом домаћинству одвојите пет амбалажу, стакло, лименке и картон од осталог смећа.• Смањите габарите отпада колико је то могуће. Пре одлагања у канту савијте кутије, спљоштите ПЕТ амбалажу, лименке...• Селектовано смеће можете предати у Рециклажном цетру у Валсинској 1 (код Родића) или га одлагати у секо кесе које можете добити од ,,Хигијене“ и износити га испред својих кућа у данима кад се односи смеће.• Поклопац канте и контејнера увек држите затворен, тако да не кисну.• Продужите век контејнерима тако што у њих нећете бацати, шут, стари намештај, посебно врео пепео.
РАДНО ВРЕМЕ СЛУЖБЕ НАПЛАТЕ
РАЧУНИ СЕ МОГУ ПЛАТИТИ У ДИРЕКЦИЈИ, ЦАРА ЛАЗАРА 57, У ОДЕЉЕЊУ НАПЛАТЕ, ОД 7 ДО 15 САТИ.
У ДИМИТРИЈА ТУЦОВИЋА, СВАКОГ ДАНА ОД 7 ДО 19, СУБОТОМ ОД 7 ДО 14.
У НАМЕРИ ДА ВЕЛИКОМ БРОЈУ НАШИХ КОРИСНИКА СА ТЕРИТОРИЈЕ МЗ ,,МЛАДОСТ“ ОМОГУЋИМО ШТО КОМФОРНИЈЕ ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА У ПРОСТОРИЈАМА ПАУКА ПРЕКО НАДВОЖЊАКА, ПРОДУЖЕН ЈЕ РАД БЛАГАЈНЕ, ТАКО ДА РАЧУНЕ МОГУ ПЛАТИТИ СВАКОГ ДАНА ОД 7 ДО 21, А СУБОТОМ И НЕДЕЉОМ ОД 8 ДО 14 САТИ.
РАДНО ВРЕМЕ СЛУЖБЕ РЕКЛАМАЦИЈА
У ДИРЕКЦИЈИ, У ЦАРА ЛАЗАРА 57, СВАКОГ РАДНОГ ДАНА ОД 7 ДО 15 САТИ.
У ДИМИТРИЈА ТУЦОВИЋА 5, У ПРОСТОРИЈАМА ,,ПАРКИНГ-СЕРВИСА“, СВАКОГ РАДНОГ ДАНА ОД 7 ДО 15 САТИ
И У ПРОСТОРИЈАМА ,,ПАРКИНГ СЕРВИСА“ (НОВОСЕЉАНСКИ ПУТ) ОД 7 ДО 15.
КОРИСТИМО ПРИЛИКУ ДА ГРАЂАНЕ ПАНЧЕВА ПОДСЕТИМО ДА СУ ПО АКТУЕЛНОЈ ГРАДСКОЈ ОДЛУЦИ ДУЖНИ ДА СВАКУ ПРОМЕНУ У СТАМБЕНОМ ИЛИ ПОСЛОВНОМ ПРОСТОРУ ПРИЈАВЕ НА НЕКОМ ОД НАВЕДЕНИХ ШАЛТЕРА ЈКП ,,ХИГИЈЕНА“ ПАНЧЕВО.